Přidat odpověď
Většina učitelů se tady neumí vypořádat ani s obyčejnými dys poruchami, ADHD a ADD. Prostřední dcera má na 99% po mně ADD. Ve škole je mezi nejlepšími žáky, pouze v AJ je pomalu na 4 ve 3. tř. Když jsme na rodičáku řešili výuku AJ, učitelka mi sdělila, že jako co si myslím, že dcera je ve vyučování úplně mimo. A co já mám jako udělat? Mám tam jít a udržovat její pozornost? Asi to tak té učitelce vyhovuje, dcera je sice zahleděná "do blba", ale neruší, tak co. Však ona se vzpamatuje, až dostane 4 na vysvědčení. Podotýkám, že učitelka není jazykářka, výuku jazyka nezvládá (jeden hoch ve třídě má matku angličtinářku a jedna holka má otce angličana a loni se přestěhovali do ČR tak se to celkem dá posoudit i z venčí). Učitelku jsem opakovaně žádala, aby ji vtáhla do výuky, místo toho dceři hrozí důtka za zapomínání a lhaní- řekla, že zapomněla doma sešit s úkolem, ale nakonec jí ho učitelka našla v aktovce (i s úkolem)- prostě běžně přehlídne sešit ve složce, přinese poznámku a já jí ten sešit vytáhnu z aktovky. Tak potom je fakt scifi nějaká inkluze. Chudáci děcka. A podotýkám, že jsem to počítala, u nás vycházelo 20 děcek ze zvláštní školy v ročníku na okres, takže rozhodně to nebude takový dav, jak se v médiích líčí, tam to vypadá, jako by v každé třídě aspoň 5 děcek bylo inkludovaných. S dobrými a proškolenými asistenty a kvalitními pedagogy by to určitě šlo.
Předchozí