Přidat odpověď
Persepolis, ale tohle jsou právě ty ideální podmínky, většina "běžných" základek takhle nefunguje, už jen ten počet dětí ve třídě dělá strašně moc...v téměř 30 dětech by to vypadalo zase úplně jinak...u syna ve třídě je 8 dětí, jedou podle běžných osnov....a já naprosto přesně vím, že kdyby byl ve třídě, kde je skoro 30 dětí, kde tím pádem není moc prostor na nějaký individuální přístup (což v té škole, o které píšeš, možné je, když je jich tam jen 10), byl by tam větší hluk, méně prostoru na procvičení látky, protože logicky, když je jich tam 20 a víc, tak kolikrát se dostanou během hodiny na řadu...tak vím, že by to tam zdaleka nezvládal tak dobře, jako tady, kde je teď...takové podmínky, o kterých píšeš, mají v podstatě jen malotřídky apod...
Předchozí