Přidat odpověď
Analfabeto,
taky jsem se ve škole nudila. Ale nemám pocit, že by mě to nějak poškodilo. Jediné, co na tom vnímám negativně je, že mě ten Špalíček nebo cokoli jiného číst nenechali a nutili mě skládat "Máma má maso", což jsem odmítala a měla proto od první třídy kázeňské problémy.
Věřím tomu, že na mnoha školách učitelé dodnes neumí zabavit dítě, které je "napřed" a neumožní mu dělat jinou práci, než kterou dělají spolužáci, kteří jsou v tom či onom oproti tomuto dítěti pozadu. Na druhé straně si ale myslím, že práce s dětmi, které jsou v něčem "napřed" se nemusí odehrávat v tom smyslu, aby se mu učitel "individuálně věnoval" nad rámec toho, že mu tu práci připraví. Nemůžu přece očekávat, že bude učitel většinu času něco řešit s dítětem, které je napřed na úkor těch, co "napřed" nejsou. A na rozdíl od mnoha místních přispěvatelů si ani nemyslím, že je špatně, když učitel/ka to dítě zapojí do výuky tak, že ho vhodným způsobem nechá pomáhat těm spolužákům, co učivo nezvládají.
Předchozí