Analfabeto, ve Finsku žádné třídění dětí nemají a je tam školství a výsledky dětí na velmi vysoké úrovni. Není třeba děcka rozdělit podle schopností, ale zvládnout pedagogickou činnost. To, že budoucí lékař pomáhá slabšímu spolužákovi, vidím ne jako suplování práce učitele, ale jako výuku k empatii a práci v týmu. Proč by si měl budoucí lékař od 11 let myslet, že jako člověk má větší hodnotu než budoucí popelář? Má větší IQ, ale hodnota jejich života je stejná a proto je vysoce žádoucí, aby si to uvědomili a žili tak přirozeně a nemuseli se to učit jako novinku až na medicíně. Pak se třeba k pacientům nebudou někteří lékaři chovat jako ke zkoumanému laboratornímu vzorku.
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.