Přidat odpověď
No ve škole se počítá a když je práce skupinová, na těžší příklady přijdou jen někteří. Nebo ne? Já nevím, jak výuka probíhá v alternativních třídách, jestli děti sedí po jednom a počítají si jen pro sebe, ale i na té mezinárodní škole, kde se neznámkovalo, se pracovalo skupinově....
Školní předmět je i přírodověda. U nás si děti pouštějí i na interaktivních tabulích filmy o přírodě, stejně ale přijde na nějakou společnou debatu. A tam se děti mohou dost projevit. Jiné dítě zase dobře konverzuje v cizím jazyce.
Takže ano, asi si nevšimneš, že někdo neumí vyjmenovaná slova. Ale všimneš si, že čteš lépe, než ostatní - čtení nemusí být na známky, aby sis nevšimla, že někdo pomalu čte - pokud tedy v té třídě čtení nahlas nevynecháš.
Zároveň souhlasím s tím, že si všimnout nemusíš - syn si nevšímá ničeho. Dlouho ani nevěděl, jak se jmenuje holka, se kterou sedí v lavici. Nezajímalo ho to. Někdy mám pocit, že tam ani nechodí. Ale dcera ví všechno, mohla by být špión.
Len píše, že její dítě bere ty rozdíly jako normální věc. A já píšu to samé. Je to normální.
Předchozí