Přidat odpověď
No a jelikoz to uz je tak dlouhy, tak to rozdelim:
""A furt nechápu, v čem je ten pohled podle tebe tak JINEJ, snad v tom, že se ten člověk naučí pracovat s tím počítačem? To já osobně za nic tak diametrálně JINÝHO nepovažuju, prostě začne dělat na počítači to, co před tím dělal ručně, samozřejmě že to bude dělat technicky trochu jinak (je samozřejmě rozdíl, jestli něco rýsuješ tužkou nebo děláš v počítači), bude se kvůli tomu muset naučit pracovat s tím programem... ale podstata tý práce, tj. že navrhne barák tak, aby se podle toho návrhu dal postavit, přece zůstává pořád stejná.""
To mi jue uplne jasny, ze to nechapes, a ze ti to nevysvetlim.
Ono totiz naucit se pracovat s pocitacem ma obrovsky moznosti, a cim vic Tech "jinych znalosti" mas od zacatku (=ze skoly), tim jednodusejc se ty dalsi "jiny znalosti", krome Tech obvyklych, ze si k tomu napr sednes a neco delas, co te bavi.
Tak jestem jednou - ten "technicky vykres" neni jen o tom, ze neco budes delat tuzkou nebo na pocitaci. S tou tuzkou ti odpada plno veci - o tu praci se musis rozdelit s jinymi "profesemi". Jeden to vymysli a propocita a navrhne a ten konecny technicky vykres tuzkou, podle kteryho se to vyrabi, udela nekdo, kdo tu tuzku umi drzet.... Tak ve zkratce jako, ze. S tim programem to udela jeden vsecko. Ale musi znat plno veci, jak s tim zachazet. No a jinej zas ten p+rogram musel nako vymyslet, ze jo. A cestu k tomu vsemu jaksi ulehci, kdys se s tim deti seznamujou davno ve skole. Napr. uz i ve skolce. Ono s tim pocitacem a mobilem nejde jen o ztratu casu a udelovani hodin na hrani - ty hodiny je uci s tim zachazet a myslet ponekud jinak, nez my, co hazime kolem sebe rcenimi "co na tom pocitaci furt mas", "uz zas, uc se neco" a podobne.
A fakt - ten priklad na vysvetleni byl jen o JINYCH ZNALOSTECH, ktery lidi potrebujou do novyho tisicileti a dale.
NO - vemu jinej priklad: kdyby vsichni furt mysleli stejne, pisem dneska husim brkem. NJHe ze bysme sedeli u pocitace a navzajem si vymenovali JINY POHLEDY A JINY ZNALOSTI A a snazili se jeden druheho ponekud privzdelat, nebo se jen tak proste bavili a pri tom si rozsirili nako obzor..
Předchozí