Přidat odpověď
Neznat žádné a neznat to konkrétní co je součástí přijmaček, maturity, jsou dvě různé věci a to by mělo dojít i těm největším pitomcům. Znalost čehokoliv a přísloví tudíž také s IQ vůbec nesouvisí. To by snad měl taky tušit úplně každý.
Že si nedovedeš po přečtení Federiky nebo Milady představit, že se je někdo učí je nakonec taky naprosto nepochopitelné. A ano z logiky věci se je ti co chtějí uspět u podobné zkoušky učí. Je to sice totální zbytečnost pro znalost jazyka, ale učí se je.
A ano je naprostá amorální drzost předpokládat, že by je lidi měli znát na základě toho, že tvoje mluva je plná nesmyslných frází jako u tety Kateřiny.
A představit si to umím velmi lehce. V normální mluvě by mně nenapadlo je použít. Kdyby děti neposlouchaly Hurvínka, tak jich moc neznaj. Mají i mladé učitelky a učitele a ti je také nepoužívají. Jsem přesvědčený, že je velká spousta inteligentních rodin, kde se nepoužívají.
Předchozí