"Rozdil je naky prislovi znat, a z prislovi zkouset u matury."
a o čem se tady, Mlho, celou dobu bavíme?
"Clovek, ktery je nezna (o cemz pochybuju, ze by nakej existoval, a absolutne to nepovazuju za nutnost zkouset u matury)),"
a o čem se tady, Mlho, celu dobu bavíme? Ty pochybuješ, že by nějakej existoval, já taky pochybuju, že by nějakej existoval, a pokud je tento předpoklad správný, tak I KDYBY tu otázku položili u maturity, tak by se nemohlo stát, že by ten člověk neznal odpověď (což se ale, jak jsem pochopila z jiných debat, stávalo a nijak ojediněle)
"protoze vzdelani neni TVOJE definice, ale znalosti toho ci onono - ktery ty nemuzes nijak posoudit, protoze o nich obvykle nemas paru."
Pokud máš takovýto názor, tak z čeho vycházíš, když tady neustále opakuješ, jak ty děláš věci JINAK než jak my jsme zvyklí (když nemůžeš mít páru o tom, na co my jsme zvyklí) a že bychom se měli rozhlédnout i mimo své omezené obzory (i když nemůžeš mít páru o tom, jaké jsou naše obzory)
?