| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat odpověď

Zažila jsem protežování kluků některými učitelkami na gymplu, jedním učitelem na VŠ. Ten mě navíc těžce diskriminoval z důvodu mateřství (neřekl to, ale vyplynulo to zcela jasně). Např. mě neustále pomlouval, jak flákám studium, vykládal to jiným pedagogům i spolužákům, kteří mi to s údivem řekli (i ti pedagogové, ti na něj byli celkem naštvaní, protože jsem podávala z celé skupiny přes stížené podmínky nejlepší výkony). Návrhy mi bez konzultace opakovaně smetl ze stolu, že to je hnus, ať se jdu podívat, jak kreslí děcka na SUPŠ, což nebylo třeba, sama jsem absolventka a běžně vždy jsem měla jedničku, většinou na max. počet bodů. Když mi jednou už asi po 5. vrátil návrhy k hotové semestrálce, naštvalo to kámošku a boty mi nakreslila sama (podle těch mnou vyrobených), jí nikdy nic nevrátil. Obšem, když jsem ty její kresby odevzdala já, vrátil mi je, protože tam bylo o 2 ozdobné stehy víc než na botě~8~. Původně jsem to považovala za antipatii k mé osobě, ale když mezi bakalářským a magisterským studiem porodila kámoška, která byla jeho oblíbenkyně, otočil a přistupoval k ní jako původně ke mně. Kluci u něj mohli dělat prd a byli furt za hvězdy. na soutěže měli kluci přednost.
V zaměstnání to nikdo neřekl nahlas, ale bylo to taky evidentní. Navíc já ty chlapy se.u tím, že nekoketuju a chovám se v práci tak nějak "odpohlavněně", což je mate. Pěkná ženská (bejvávalo) a nestojí o lichotky, flirt a pod? To je nějaké podezřelé!!

Předchozí 

Tip: Chcete uveřejnit zajímavou informaci také na hlavní straně Rodina.cz?
Autor příspěvku: Registrovaný
Do této diskuze mohou přispívat pouze registrovaní uživatelé.
Název:

Text:

Pokud nejste robot, odpovězte na otázku: 1+2= 
:-) ~:-D ~;) ~;(( ~:( ~k~ ~j~ ~f~ ~g~ ~Rv ~R^ ~s~ :-© ~l~ ~m~ ~n~ ~o~ ~p~ ~q~ ~2~ ~t~ ~v~ ~w~ ~x~ ~y~ ~z~ ~a~ ~b~ ~c~ ~d~ ~e~ ~h~ ~3~ ~4~ ~5~ ~6~ ~7~ ~8~ 
Pravidla diskuzí: