Přidat odpověď
V dětech to není, ze škol vycházejí nekompetentní učitelé. Pedagogické fakulty učí spíš nauku, nikoli didaktiky, do škol přijdou hotoví učitelé, kteří neumí pracovat s dětmi. Možná je to fakulta od fakulty, já mám třeba zkušenost s těmi horšími. Že by se budoucí učitelé naučili (nebo aspoň v praxi viděli, jak se učí ve skupinách, jaké výhody a kdy mají heterogenní, kdy homogenní skupiny ... ó ne, nekomparativní hodnocení ....nic nic). Studovala jsem v první porevoluční vlně, kdy to vypadalo, že bude líp a dnes, po skoro dvaceti letech .... Navíc, často potkávám studenty na praxi, kteří nemají zájem o nic, ani o obor, ani o děti, ani o práci na sobě .... takoví "mouchy, snězte si mě". Připouštím, že to může být specifickým regionem, ale zase na náš region jsou standardní platy pedagogů celkem ucházející a rozhodně nadprůměrné.
Předchozí