Přidat odpověď
Celé dva roky se jí na něm něco nelíbí, na nás taky ne. Slyším stálou kritiku, jak je líný, nepořádný, zapomíná. Na začátku druhé třídy byl v poradně, má ADD, dysgrafii, dysortografii. Ale "když se na něj zařve, tak najednou píše dobře" (ano, celý rok to trénujeme). Pokaždé to doprovodí slovy, že je chytrý, nadaný na toto či tamto, jen kdyby nebyl tak líný a víc se o věci zajímal. Přemýšlím v poslední době, že si na něm chce udělat výkladní skříň pedagogických schopností.
A celý tenhle projekt Pygmalion se mi protiví.
Možná prostě syn nemůže, nebo nechce být lepší. A já jsem naprosto v klidu s jeho rozhodnutím, že bude průměrný, i když má na víc. Podle mě je to čistě jeho věc. Jak o tom přesvědčit paní učitelku?
Předchozí