Nemyslím zrovna pokladní v supermarketu, ty fakt jen jedou a pípají a maximálně se zeptají zda máte nějakou jejich věrnostní kartu a jestli sbíráte akční samolepky.
Ale někde, kde mají přímo v popisu práce nabízet akční zboží, věrnostní program, bonusy typu "když koupíte 2 čokolády dostanete zadarmo bonbony"
Chápete, že je to jejich práce, nebo si myslíte, že to dělají proto, že vás chtějí prudit?
Je vám příjemné, když vám třeba pokladní v rámci chvilky než proběhne platba pochválí šaty, kabelku, šperk či pronese poznámku o počasí, o nějakém aktuálním dění... nebo je to podle vás nepřípustné a má mluvit jen služebně?
Na benzínce to je dost specifické, už dlouho mě zajímá jak to vnímají zákazníci, ale ptát se přímo jich nestíhám
Já za nemístné považuji poznámky "jé co si to kupujete za kšunt/že se vám chce za blbýho nanuka dát 50,-/to chcete platit 3 koruny kartou????