Syn si od začátku prázdnin deník píše, zatím to má víceméně den po dni
, pořád jsme někde byli a něco podnikali, zatím snad jen dva dny jsme se jen tak váleli doma... Ale on je zvyklý - v logo třídě, kam chodí, píšou zážitkový deník povinně za každý víkend nebo volno, mají to jakoby v rámci logopedie a prý je musejí mít pro inspekci uložené ve škole...nijak blíž jsem to nezkoumala, ale v podstatě jim to slouží k tomu, aby se naučili souvisle vypravovat i psát, v pondělí měli vždycky první hodinu ČJ věnovanou právě těm deníkům...mají je jako vodítko a vyprávějí podle nich...lepí si tam vstupenky, fotky, nebo kreslí obrázky, něco k tomu napíšou... Nějak neřeším, co všechno se z toho ve škole dozvědí a jak to bude vypadat, takže někdy jsou víkendové zápisky v duchu "byli jsme s tátou na dopravním hřišti a pak na obědě v Globusu, dal jsem si svíčkovou...", kdyby tam napsal, že se šel kouknout do Sparkys, tak to taky neřeším
, některé děti tam prý mají třeba zápis " hrál jsem si na počítači", nebo "byl jsem na hřišti"...rozhodně kvůli tomu nějak neupravujeme program, aby to líp vypadalo, stejně pořád někde jsme, takže je vždycky o čem psát...