“Úlohy som s nimi nerobila. Iba som dohliadla, aby sa do toho vôbec pustili. Už ako si ich urobili, bolo na nich. Keď zle (škaredo, neúplne...) boli v škole adekvátne ohodnotené a nasledoval pokec. Myslím, že ich samých zlá známka mrzela a ak nie, postarala som sa o to
Podľa mňa väčšina rodičov úplne zbytočne sedí nad úlohami s deťmi a vlastne iba vďaka rodičom majú deti úlohy tip-top.”
To je uplne jiny pristup nez u nas. Za 1. DU nejsou povinne, ale doporucene. 2. Ocekava se asistence rodice, minimalne u 6,7,8 letych deti. Rodice jsou k tomu doslova povzbuzovani, aby detem ukazali, ze skola a priprava jsou dukezite. Pokud ovsem na to rodice prdi (a to se velmi lisi skola od skoly podle soc-ekonimickeho zazemi), tak to proste nechaji byt. Snaha a motivace se ocekava v rodine. 3. DU nejsou znamkovane, cili neni znamka co by děti mohla mrzet.