Ahoj všichni! Nejsem moc bojovný typ, nerada chodím do institucí, včetně škol a nejsem matka obranářka.
Syn se učí ve škole anglicky, mají rozšířenou výuku AJ, poměrně dost hodin, loni měl z angličtiny samé jedničky, chválen hlavně za konverzaci. Já jsem "postižená" živila jsem se jako tlumočnice a překladatelka, tak mám pocit, že by měl umět víc a dost ho (vnitřně) podceňuji. Teď mají nového učitele a syn se vrací ze školy s divnými otázkami, jako jestli se toto opravdu řekne tahle, jestli se ten minulý čas opravdu použije takto, že učitel hledá pořád nějaký překlad v googlu. Opravdu všechno na co se syn ptal, učitel řekl špatně. Hromadné třídní schůzky na škole nejsou, až někdy v listopadu - konzultační.
Říkám si, že tomu nechám chvíli čas, než budu mít v ruce něco písemně (pokud vůbec), ale trochu se bojím, že kluka naučí špatně nebo mu výuku znechutí (už takhle má rád ve škole jen matiku, fyziku a AJ).
Řešili byste? Jak?
Díky za odpovědi,zvlášť těch neradikálních. Rada: "Vlítnu tam, dám učiteli testík a proklepnu si ho" vážně není pro mě