| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat odpověď

Ten clanek jsem cetla.
Taky jsem diskutovala s dcerou, ktera zije a pracuje jako sefkuratorka pres vsechny skoly v jinem velkem meste v Rakousku. Dneska maji na tohle tema extra schuzi s personalem ve skole.

Problem to je, ale kazdy to vidi dle sveho (a pochopitelne vyuzije prilezitosti "jet na vlne"). Clanek je taky pochopitelne "prizpusobeny" zajmu a prikladani na ohynek - "muslimy tu nechceme, vime, co je to zac". Vybrat jednu knihu, ktera se soustredi na problemy a vzit to jako potvrzeni toho "to jsme vedeli, co jsou zac" (obzvlast, kdyz se ctenar nikdy s nikym jinym nesetkal a videl je tak z rychliku).

"U nas" ziji pristehovalci z rzunych zemi desitky let, zrovna tak, jakio v Rakousku. Pochopitelne existuji podobne skupiny, ale zdaleka to neni nejaky celek muslimu, kteri se takhle chovaji. Zalezi na narodnosti, ze ktere zeme a z ktere casti pochazeji, taky na tom, kde se shromazduji (=bydliste v nove zemi, jestli se snai zit spolecne - coz pochopitelne taky neni zalezitost jenom muslimu , vetsina lidi se jaksi tahne ke svym, kdyz je moznost). Vetsina se prizpusobi, pokud maji moznost, a snazi se prizpusobit zivot v nove zemi. Mezi mymi stovkami studentu a zaku vsech ruznych veku byla prevazna vetsina muslimu. S timhle "typem" jsem se za desitky let setkala JEDNOU. Moje dcera v Rakousku i syn tady maji prevaznou vetsinu "klientely" muslimskeho puvodu. Maji stejnou zkusenost jako ja.

Ale "my ty nemame ty turky". (=ono se to nerozdeluje na narodnosti ).

Předchozí 

Tip: Chcete uveřejnit zajímavou informaci také na hlavní straně Rodina.cz?
Autor příspěvku: Registrovaný
Do této diskuze mohou přispívat pouze registrovaní uživatelé.
Název:

Text:

Pokud nejste robot, odpovězte na otázku: 9-2= 
:-) ~:-D ~;) ~;(( ~:( ~k~ ~j~ ~f~ ~g~ ~Rv ~R^ ~s~ :-© ~l~ ~m~ ~n~ ~o~ ~p~ ~q~ ~2~ ~t~ ~v~ ~w~ ~x~ ~y~ ~z~ ~a~ ~b~ ~c~ ~d~ ~e~ ~h~ ~3~ ~4~ ~5~ ~6~ ~7~ ~8~ 
Pravidla diskuzí: