Po svých četných zkušenost se školstvím soukromým i státním jsem učinila závěr, že nezáleží na zřizovateli, ale na konkrétních jednotlivcích, tedy učitelích (povětšinou učitelkách). Znám strašidelné státní školky/školy a výborné soukromé školky/školy, ale i naopak
Pokud chápu správně, původní záměr soukromých škol je poskytovat vzdělání více či méně jinak, než státní školy. Někdy se to povede, někdy ne. Ale z podstaty věci vyplývá, že pokud chci něco dělat jinak, znamená to lépe - těžko někdo vybuduje projekt se záměrem dělat něco hůře než konkurence, ne? Že se občas vyskytne někdo, kdo očekává jen zisk, se stává ve všech oblastech lidského konání, což nijak nesnižuje hodnotu ostatních.
Financování soukromých škol samozřejmě není otázka jen rodičů žáků, to by se opravdu nedoplatili
Zvířátka - moje zkušenost je taková, že většinou "zvířatkovost" dítěte nezpůsobila školka/škola, nýbrž jeho rodina. Pokud škola, tak vždycky státní