Přidat odpověď
"moment, nepsala jsem nic o nepotřebnosti čtení a psaní, psala jsem o vybarvování, lidových popěvcích a psacím písmu."
Vybarvování je jedna z forem přípravy na psaní. Dítě, které nebaví vybarvovat, ale bez problémů kreslí, se bez vybarvování obejde. Ale dítě, které ani nevybarvuje ani nekreslí, se bude učit psát (ať už tiskací, psací, číslice)velmi těžce.
Vybarvování je jedna z forem jemné grafomotoriky, což je důležité u dětí, které mají logopegický problém.
Je to také o tom, že dítě se ve školce připravuje na školní systém, že když učitelka řekne, že se něco má dělat, tak se to dělá. Ve škole to platí 4 hodiny denně, ve školce půl hodiny. Čili je to o postupném přivykání.
Nechuť k vybarvování se dá obejít tak, jako to dělalo moje dítě - při úkolech typu "vybarvi tři jablíčka červeně a dvě žlutě" do nich udělalo příslušné puntíky nebo je odpovídající barvou přeškrtalo.
Předchozí