Přidat odpověď
Směšujou se tři volně spojený věci:
1. Vlastní causa studia dotyčnýho děvčete, která se týkala řady aspektů (docházky, dokladů atd.), v tom i způsob, jak to řešila ředitelka a jak ombudsmanka a další, jak se to propíralo tiskem atd.
2. Otázka, zda v českejch školách povolit či nepovolit šátky a la debata ve Francii (případně povolit/zakázat další náboženský symboly a jaký, co je vůbec náboženskej symbol a jestli je muslimskej šátek náboženskej symbol, jestli je potřeba zakazovat jiný než křesťanský, tj. u nás tradiční, specielně muslimský náboženský symboly). Šátek byl mediálně nejpropíranější, ale ne jedinou a zřejmě ani hlavní součástí případu, ale vyvolal širší debatu přesahující rámec causy.
3. Osobní postoj prezidenta Zemana k islámu, kterej už minimálně dvacet let veřejně označuje za nenávistnou ideologie srovnatelnou s nacismem nebo komunismem, usilující kombinací politickejch a teroristickejch metod o zničení evropský civilizace. Vyznamenání ředitelce udělil coby bojovnici proti islámu - bojovnici proti muslimskýmu šátku ve školách, což pro něj znamená aktivní odpor proti pliživý politický inflitraci islámu.
Předchozí