Přidat odpověď
Frederiko,
učím teda na VŠ, ale potkávám hodně chytrých děcek, kterým "jenom" chybí základy. Většina během prvního semestru odpadne. A to mám učivo poskládané úmyslně tak, že začínám novou látkou, která nenavazuje a mají téměř dva měsíce na doučení (vědí co pak budu požadovat). Nedoženou to. A myslím si, že když nastoupí na střední školu děcko bez základních znalostí, tak se to s ním poveze.
Máme u přijímaček pouze TSP, já vím, že děcko je chytré, ale prostě nedožene základy typu goniometrické funkce, logaritmy, neumí ani načrtnout graf funkce... A kolegové z ostatních předmětů na mně pak navazují, není to samoúčelné, oni to pak potřebují v odborných předmětech. Takže studijní předpoklady mají, ale nemají znalosti a já zase nemám prostor opakovat látku ze střední a mnohdy i základní školy. A to máme i "doučováky" a praktika navíc a - není o ně zájem.
Předchozí