U nás (v Praze
) to bylo stejné, dokud se do vedení nezapojila "mladá krev". Do té doby řešila celou organizaci paní, která zároveň dělala v sokolovně "domovnici" včetně úklidu, vybírala příspěvky atd., byla fajn, ale mail nejspíš ani neměla. Pevná linka existovala, nějak jsem ji nezkoušela. Papírky stejné jako u Vás, akorát my bydlíme za rohem a kolem chodím neustále, takže mi to nevadilo. Plus tedy cvičitelé hovořili s rodiči přímo, když jsme vyzvedávali děti, naše tam chodily hlavně jako předškolní. Se cvičením jsem byla spokojená, kromě toho, že bylo dost dětí na malou tělocvičnu, protože zájem byl veliký. Když pak do toho "vlítnul" jeden mladý nadšený tatínek, maily začaly fungovat, začala se vydávat potvrzení o platbách, vznikla pěkná nástěnka s rozpisem, začaly se objevovat i nové druhy cvičení ... Ale to dětské je myslím pořád stejné, sokol má na to jednotnou metodiku, opravdu asi stejnou jako "za nás" (chodila jsem do "převlečeného sokola" ZRTV jako předškolní s většina programu se nijak zvlášť nelišila), ale přijde mi to O.K. Zkus to "mailování" navrhnout nebo s nějakými jinými rodiči zorganizovat (vybrat adresy atd), akorát teď aby si ještě dělali kvůli tomu starosti s GDPR ...