Jsem proti známkování v prvních třídách, během školní docházky, nejpozději na během druhého stupně, by už na takovou formu hodnocení mohly být děti připravené. Ale určitě není jediný způsob klasické známkování.
Jak VK ml nemusím, tak v jedné věci má pravdu. Záleží mnohem víc na učiteli než na formě hodnocení, jak známky tak slovní hodnocení se dají použít dobře i špatně. Motivovat lze různě. Ale právě proto nemyslím, že známky jsou jediná možnost.
Možná by stálo za to zamyslet se na způsoby známkování, jestli je princip "za hrubku v diktátě stupeň dolů" to správné. A určitě jsem proti tomu, aby prvňáčci dostávali natvrdo špatné známky. Malé děti se ještě většinou snaží a na to naučit zvládat neúspěch mají dost času.
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.