Kudlo,
už jsem to tu psala několikrát. Místo biflování a memorování jednotlivostí, které jsou samy o sobě k ničemu (a 99 % jich stejně zapomeneš) učit ve formě tematických bloků, při kterých vhodně zapojíš i samotné děti podle jejich znalostí, vědomostí a zájmů.
Když jsem šla do první třídy, byla jsem jedinej prvňák ze čtyř tříd, co uměl číst. A tím myslím číst, ne slabikovat. Dneska máš takových prvňáků spoustu. Jednak se jim rodiče mnohem víc věnují, ale hlavně - žijou v úplně jiným světě s jinými možnostmi. A tihle prvňáci se mají učit stejně jako jejich rodiče a prarodiče, kterým se o dnešních možnostech ani nezdálo? K čemu jim to asi tak bude? Co jim to má dát?
A ta prvostupňová pruda trvá pět let. Za mého dětství to aspoň byly jen čtyři roky.