Federiko, já vím, je to východisko. Každopádně ale jsou šesti a osmileté gymply popřením inkluze. Stát nutí začleňovat do běžných kolektivů děti mentálně hendikepované, kterým by mnohem více prospěli speciální pedagogové (tedy erudovaní a schopní s hendikepem pracovat k prospěchu dítěte), na druhou stranu dovoluje, aby z běžných kolektivů odešly děti nadprůměrné na gymnázia. Jaká to je inkluze???? V "běžných" třídách ZŠ pak zůstávají jen děti průměrné a podprůměrné. Inkluze postavená na hlavu. Navíc my kantoři běžných škol pak bereme práci speciálním pedagogům, ti musí odcházet dělat za babku nejistou práci asistentů pedagoga. A my "běžní" kantoři musíme dělat práci speciálních pedagogů (podotýkám, že speciální pedagogiku má vystudovánu minimum učitelů na 1. stupni, na 2. stupni ZŠ většinou nikdo).
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.