Přidat odpověď
Narážíme velmi na mantinely tradiční školy. Zdejší učitelé netolerují odchylku od standardu. Asi většina ví, že máme děti v adopci, nikdy jsem to však nechtěla využívat k nějakým výhodám, ale přesto - jakmile dítě není podle pravítka, má problém. Proto také dceru chápu, že má takovou nechut ke škole, učitelka ji denně píše poznámky typu "nesoustředěná, nepozorná, vyrušuje,drzá", přestože má na papíře z poradny černém na bílé, porucha pozornosti. Snažila jsem třídní učitelce vysvětlit, že je to jakoby křičela na invalidu, "běž, sprintuj"!, ne, nechápe to...
Ale na druhou stranu, i doma se chová drze, odbojně, neplní si povinnosti. Chápu, že učitele svým chováním provokuje. Jen se hrozně bojím toho, že propadá do takové apatie, rezignace, aby se situace nezačala ještě nějak více hrotit...:-(
Předchozí