Viď, Kat. Pořád nad tím přemýšlím, a říkám si, jestli ta paní z SPC to ale vůbec ví? Jestli viděla chlapečka z rychlíku někdy na začátku šk. roku ... Rišulce asi nikdo neřekl, že se na ni může obrátit, kdyby byly nějaké problémy (a tohle jsou problémy jak hrom). Aby máma v téhle situaci musela zakládat diskuze na netu, když chce nějaké informace, to je horor.
Navíc asi nic neřeší ani učitelka, což nechápu vůbec, je to hrozně divný. Nějaká mizerná komunikace škola-rodič mi to přijde, i podle starších diskuzí.
Nevím, jestli tomu dobře rozumím, podle slov Rišulky jsem vůbec nepředpokládala, že se chlapeček učí běžné učivo, jen s nějakými úpravami - počítání do 20 a k tomu násobilka a pádové otázky, co to je?!
Co se přesně učí, v které je třídě, IQ vám měřili? Já vím, že to jsou příliš osobní otázky, když dáš mail, ráda ti napíšu
Rišulko, prosím tě, zkus to s tím naším systémem ještě znovu, psycholožce všechno řekni a zkus kontaktovat i to SPC, že se ti zdá, že to chlapeček nezvládá.
U nás by tě teda škola maximálně podpořila, i rychlý termín bychom ti domluvili a úprava vzdělávání by proběhla prakticky druhý den po návštěvě SPC, mezitím x konzultací maminky s vedením, učitelkou, asistentkou, psychologem, okamžitá domluva na režimu, včetně praktických doporučení, co zkusit.
Ach jo, to je mizérie ...