Přidat odpověď
Co to je, nejhorší známky? Trojky, čtyřky na výzo? Řešila bych proč školu nesnáší a řešila bych, jestli má ty vědomosti, které jsou základ a na které je třeba dál navazovat, aby se v tom později nezačal topit. Jako uplně chladnou by mě to nenechalo. Můj syn je letos v šesté třídě. Přechod na druhý stupeň byl pro něj náročný. Bere léky a na epi a má to dost vliv na jeho unavitelnost, nesoustředěnost, pomalé tempo...Už nebude mít poprvé vyznamenání, šel se známkama dolů, přesto to pořád považuju za pěkné výsledky, i když bude mít troju z matiky. Dohlížím na něj průběžně, když něco nedává, pomůžu, ale chce se připravovat sám a to je dobře. Dost chyb dělá opravdu zbytečně a ze zbrklosti, je to vidět v té matice, fyzice. Jinak je moc šikovný, některé předměty opravdu mu jdou, angličtina třeba, tam ani nevím co dělají a vychází mu lepší dvojka, šéfuje si to sám. Jsem moc ráda, že si zvykl nešílet kvůli každé horší známce (a že jich letos schytal požehnaně) , první roky školy to vůbec nedával, vyšiloval, brečel, přestože jsme mu pořád říkali, že to není tragedie. Tak nějak dospěl a líp se s věcma vyrovnává, možná věk, možná pomohly návštěvy u psycholožky (chodíme rok pravidelně ) .. A to je pro mě největší úspěch a radost. Já jako máma jen dohlížím, aby se na to uplně nevyprdnul, aby byl zodpovědný a naučil se bojovat se svou leností.
Předchozí