| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat odpověď

Tak si rikam, jestlijsou na tom dnesni mladi o tolik jinak, nez byla treba moje generace. Co jsme meli navic oprotinasim detem, ktere treba v mem pripade jsou ted na hranici te dospelosti, ale stale studujici.
Ja mela jedinou vyhodu ato byl obecni byt. Jinak nic. Moje deti nemaji ten byt, protoze jsem ho vratila, ale zase maji kazdy sve zazemi u nas v baraku.
Maji moznosti, ktereu nas nebyli. Treba prace z domova. Dnes maji k dispozici internet a tak se da spousta veci vyridit pres sit. Cosi moje deti vydelaji pobrigadach je jejich. Je na nich jestli si penize usetri nebo rozfrcaji.
Stejne tak budou jednou resit vlastni bydleni. I my mame hypoteku. Bylo to nase rozhodnuti pustit byt a jit do vlastniho. A ani my nemame 100% hypoteku takze jsme dotoho dali vlastni penize. Jen jsme na to sli jinak. Od zacatku co jsme spolu jsme si delali rezervy a pritom si i s detmi doprali. V situaci, kdy uz nas detinepotrebovaly za zadkem , protoze maji uz sve zajmy jsme se rozhodli pro vlastni bydleni. Je to akorat, aby se to dalo zaplatit s fixaci nizkeho uroku na polovinu splatek. Takze tyhotovepenizenahypo musel mit clovek i predtim nejenom ted. Deti budou mit vyhodu v pripadehypoteky, ze muzeme rucit domem, az se doplati. Navic jim to jednou zustane.
Nicmene opravdu je nutne rict, ze vsichni se do te Prahy, Brna, HK a jinych velkych mest nevejdou. Prazaku je malo, vsude kolem vidim naplavu.

Předchozí 

Tip: Chcete uveřejnit zajímavou informaci také na hlavní straně Rodina.cz?
Autor příspěvku: Registrovaný
Do této diskuze mohou přispívat pouze registrovaní uživatelé.
Název:

Text:

Pokud nejste robot, odpovězte na otázku: 8-4= 
:-) ~:-D ~;) ~;(( ~:( ~k~ ~j~ ~f~ ~g~ ~Rv ~R^ ~s~ :-© ~l~ ~m~ ~n~ ~o~ ~p~ ~q~ ~2~ ~t~ ~v~ ~w~ ~x~ ~y~ ~z~ ~a~ ~b~ ~c~ ~d~ ~e~ ~h~ ~3~ ~4~ ~5~ ~6~ ~7~ ~8~ 
Pravidla diskuzí: