Jj, Monty, hyperbola jistě, ale snad ji vidíme obě mířit steným směrem, byť naše zkušenost je jiná. Ohledně dětí vlastních, jejich spolužáků, dětí v oddílech, dětí z rodiny... neberu zaměření 8lg nějak v potaz, nevím jaké měly, pokud nějaké. Mám pocit, že se studium zaměřovalo spíš volitelnými předměty (zvlášť patrné ve vyšších ročnících) - tedy podle volby studentů. Ale fakt nevím, jestli to tak měli všichni.
A jo, generace tvojí matky a moje - to byla humanitní a přírodovědná větev. Musím říci, že ani na té přírodovědné většině studentů "matika moc nešla". Ona tak nějak kromě pár nadšenců moc nejde nikomu. Blbě se (tu? nemám srovnávací studie nastudované) učila, a mění se to pomalu. Takže i všestranně zaměřeným lidem jde taknějak středně