Přidat odpověď
Monty, jasně, tak třeba u těch jazyků tedy počkám, jestli se dítě neukáže na ně jako kopyto. Jak se to ukáže mimo to, že ze školy přijde s tím, že mu ten cizí jazyk moc nejde?
Že s cizojazyčnými příbuznými či přáteli ne a ne se samo bez přípravy chytit? Nebo naopak - že si pustí pohádku v cizím jazyce a chytá se? Nebo si z domácí knihovny vyloví cizojazyčnou knihu a nějak se jí postupně prokouše?
Jako jo, to si umím představit.
Co ta hudebka? Dítě projeví přání hrát na piáno (potká ho u příbuzných), ale ještě nic nepředvede. Má smysl mu zaplatit ZUŠku na pů roku?
Co sporty - jeví se jako zdatný lezec po prolejzkách na dětském hřišti, tak má nárok na gymnastiku, do které chce? Co když se na prolejzku bojí, nic nepředvede, ale stejně chce na gymnastiku?
Předchozí