Aleno, já osobně si myslím, že většina rodičů jedináčků ano.
Nebo kolem mě rodiče,kteří mají jedináčky běžně ano.
A třeba v tom sportu to vyleženě vidím, jak to baví dítě, tak to chytne i ty rodiče a dělají to proto, že to dělá to dítě (sami by to nedělali).
TaJ syn má zájem, který nelze podporovat kroužkem (asi takový neexistuje).
Někdo tráví volné chvíle na závodech a přípravou kvalitní stravy, někdo sezením na nádraží.
To že musíš řešit pří specifickém dítěti školu (případně už školku)je prostě dané dg.dítěte.
Stejně jako řešíš jeho dg. Pokud běžnou ZS nezvládne, tak holt musíš najít jinou volbu. ZS vychodit musí. Řešení musíš najít.
A fakt asi rodič nenechá dítě nezvládat ZŠ. Tak ho holt vozí.
Nebo mu přizpůsobí zvládní tak, aby tu školu (školku)zvládnul.
Nevidím na tom nic mimořádného. Prostě řešíš díte s diagnozou,dle možností které v okolí máš.
A jako TaJ zná akce lokomitiv (dopravy či čeho) já znám tabulky soutěžě, výher, kdo kdy co kde a proč. Je to dítěte zájem.
Normálně bych fakt neseděla a nesledovala tabulku xy a nenařizovala si budík, jelikož "Mami, ale oni zítra .. a to musím vidět. Budeme to pak rozebírat s klukama" a po pokoji se valí xy papíru s poznámkama, malůvkama dané soutěže.
Dokaže půlku večeře rozebírat proč to tam bylo, proč to takhle.
Fakt mu u toho nestojím s pistolí u hlavy.