"co není běžný? Že tam dětem nebrání ve vzdělání a nenutí je "pořád dokola něco opakovat", případně "nejedou podle nejslabšího"?
Nevím jak někde na venkově, ale ve velkých městech bych to jako běžný vcelku i viděla. Tady se pořád řeší první stupeň, protože na druhej už "rodič z Rodiny" dítě nedá, aby náhodou nezakrnělo, jenže první stupeň je nuda pro většinu dětí, co nevyrůstají v ghettu."
Jak to víš, jak to chodí na jiných školách? Píše sem dost lidí pracujících ze školství, ale ty, z nějakého důvodu, víš o fungování škol víc, než oni, přestože pracuješ úplně v jiném oboru
Tak nějak si myslím, že jste narazili na solidnější učitele, než je průměr, a taky že se sešly zkrátka bystřejší děti, než je průměr - soudě dle "nejetí podle nejslabšího" a "neopakování pořád dokola" a taky podle toho, že si tvé dítě, zjevně inteligentní, našlo ve třídě kamarády. Věř nebo ne, to je dneska fakt nadstandard
Ona se ta kvalita druhého stupně jaksi odvíjí od kvality prvního, že. Těžko očekávat nějaké zázračné zlepšení, když stál první stupeň za prd. Dvě z našich dětí si to otestovaly osobně - jedno prchlo na šestiletý g, druhé přežilo do devítky, ale litovalo.
Nudu dětí ohledně obsahu učiva jako největší problém tam dosazuješ ty, ve skutečnosti je to problém podružný, ovšem kvalitním učitelem řešitelný - takže v našem školství neřešitelný (čest výjimkám).