"K řešení se dostanou jinak než rovnicí o dvou neznámých.
Já jsem se někdy snažila dělat ty testy s klukama a zatímco já jsem teprve vymejšela řešení, oni už měli výsledek. Úplně jinak.
Což teda nakonec může znamenat i to, že jsem na matiku úplně blbá, ale prostě dětem to šlo rychlejš
"
Nejsi blbá na matiku, jsi prostě ovlivněná tím nánosem dalšího studia, to je naprosto běžná situace, všimla jsem si takových úloh už v matice pro třetí třídu (normálně v učebnici). Hleděla jsem na to, jak to má dítě spočítat, když potřebuje rovnice o dvou neznámých, a houby, mají to spočítat logickou úvahou
A na to fakt všechny děti nemaj.
Takže je asi dobře, že v přijímačkách takové úlohy jsou, aby se to nedalo nadrtit zpaměti, jak jinak to síto nastavit, aby mělo smysl