No a přesně tohle už by se mělo probírat na ministerstvu, hledat řešení a nebrat jako samozřejmost, že si s tím ti učitelé nějak poradi.
Učím na 2. stupni, zatím učím hodně ráda, ale je nutný být denně úplně v kondici, všemi smysly vnímat a pořád vyhodnocovat dění, atmosféru ve třídě, aby se tam dalo něco naučit, aby škůdci škodili jen přiměřeně a pod. Proto mám teď neschopenku, před 10 lety bych s takovou indispozicí šla normálně do třídy a normálně bychom se dohodli na netradicnim a odlehčeným způsobu výuky. Teď do třídy s 5 dětmi z papíry z PPP a 20 bez papírů (popř nějaký drobnosti) a s jednou asistentkou musím vstupovat jen fakt v plný kondici, jinak se hodina úplně rozloží.
A přitom mám v hlavě skvělý model funkční školy