Přidat odpověď
Majáková, já sice odchod zatím nezvažuju, baví mě učit, baví mě práce s dětma, a to jsem na 2- stupni :), nechce se mi na střední školu, i když jsem původně chtěla (mám PřF), jsem vděčná za školu s dobrým vedením, i když má svý mouchy, jsou to spíš mušky, po zkušenosti jinde. Ale někdy se sejde tak náročná třída, jako mám třeba letos, že mi chybí síla. A k tomu všechno to papírování, všechny ty chytrý řeči, jak bysme měli co dělat jinak a jak máme prázdniny, tak kruci, proč není dostatek učitelů, když je to tak výhodný job? naše škola potřebuje nutně učitele fyziky, možná a ještě jeden by se hodil vyměnit, matikář, ale nejsou lidi.
je plno jenom těch, co říkají "jste odborníci, poraďte si"
jenže my nejsme ani psychologové, ani psychiatři, ani speciální pedagogové, ani sociální pracovníci, ani úředníci, jen to všechno musíme dělat, bez vzdělání, často i bez obyčejnýho školení - třídní knihu jsem během studia taky nikdy neviděla, elektronickou žákovskou, nebo aspoň systém - těch je hromada, máme jeden, který je šílený, nepřátelský, aspoň pro mě a většinu mých kolegů, ale asi nebyl moc drahý, když ho tehdejší vedení pořídilo
práce s interaktivní tabulí? to se školilo v době, kdy jsem byla na MD, jsem teď na škole, kde to umí možná pár lidí na 1. stupni, na 2. to nikdo nepoužívá, protože to neumíme, jsme všichni stejně staří, školením neprošel téměř nikdo, a kdo prošel, tak to zapomněl
nároky obrovský, podpora materiální malá, podpora společnosti mínusová, tomu odpovídající plat
Předchozí