Přidat odpověď
ještě jsem zjistila jednu věc - když chci dělat cokoliv navíc, podporu vedení k tomu mám, ale absolutně nemám čas, ani na samotnou práci navíc, protože můj den není natahovací, ani při práci s dětma, tam je to svázaný rvp a švp
a hlavně, minimální odezva od dětí, který chtějí dostávat naservírovaný informace, bez práce, bez námahy, bez vlastní aktivity, to mě ubíjí ze všeho nejvíc
nedávno jedna dealerka jedné aktivity chtěla naší škole vnutit něco kolem enviromentální výchovy, prý to není aktivita učitelů, ale dětí, jenže ty děti odmítají být aktivní, na druhým stupni je vyloženě obtěžuje cokoliv, jsou ještě ochotný vytáhnout sešit a psát, opisovat něco tupě z tabule.
zase to není ve všech třídách stejně, ale letos mám jednu třídu extra neukázněnou, vulgární, hlučnou, nevychovanou, druhou neuvěřitelně línou, třetí má ze všeho srandu, a čtvrtá hledá důvody, proč něco nejde. Těm posledně jmenovaným stačí trochu pomoct při hledání způsobu, jak to jde. Ve všech třídách mám ten stejný předmět, ve všech bych byla ráda, kdyby víc dělali oni, ale je to dřina.
Předchozí