Přidat odpověď
V první, druhé třídě.. měli naše děti psát řekla bych klasický čtenářský dení: jméno autora, něco o něm, hlavní postavy, něco o nich, děj knížky, kde a kdy se knížka odehárvá (často pro dítě oříšek, zvláště, když to v knížce není uvedeno), co je zaujalo, hlavní myšlenka knížky... naprosto nezvládnutelné pro tak malé děti bez dopomoci rodičů. Nevím, jak to dělají děti, jejichž rodiče se s nimi neučí a na školu nepřipravují, fakt nevím...
Teď mají sešity předtištěné na deník (a to by bylo myslím lepší zvláště pro ty menší děti), naopak s vyšším věkem si i tu výše uvedenou "klasicku" umím představit.
Tady je předtištěno: jméno autora, název knížky, kdo jsou hlavní postavy... a pak jednou: co se mi nejvíc líbilo, jindy:, komu a proč bych knížku doporučil, nakreslit některou postavu apod. poměrně záživnější "úkoly" ke přečtené knížce. Přijde mi to pěkné a lákavější a snažší pro děti. Nad knížkou se přitom také zamyslí.. (jen úvaha, jak to máme, měli jsme u nás).
Předchozí