Přidat odpověď
"Podle ředitele je tak změna doručovacího systému způsobem, jak s neutěšenou situací bojovat. "Doručování například obden je běžné i v jiných zemích. Roznáška jednou týdně je ovšem extrém a chci naše klienty uklidnit, že ji neplánujeme," dušoval se Knap."
Celý článek zde:
"Na Českou poštu se snesla vlna kritiky - při rozsáhlé kontrole totiž Český telekomunikační úřad (ČTÚ) zjistil, že má podnik obrovské problémy se včasným doručováním zásilek. Ředitel pošty Roman Knap problém uznává. Zároveň slíbil, že doručování jen jednou týdně je extrém, kterým pošta jít nechce.
Rozsáhlá kontrola ČTÚ ukázala, že včasné doručení zásilek je výjimkou, rozhodně ne pravidlem. A ředitel České pošty se v živém vstupu do Televizních novin ani nesnažil popřít, že situace je opravdu tristní. Podle ředitele je tak změna doručovacího systému způsobem, jak s neutěšenou situací bojovat. "Doručování například obden je běžné i v jiných zemích. Roznáška jednou týdně je ovšem extrém a chci naše klienty uklidnit, že ji neplánujeme," dušoval se Knap.
Přiznal, že katastrofální výsledky aktuální kontroly může využít i konkurence. "Ano, problémy máme, nejsme schopni do druhého dne doručovat. Zároveň ovšem nabízíme řešení," uzavřel ředitel pošty.
"Výsledky kontroly mě nepřekvapily. Chci ale zdůraznit, že se zásilky neztratily. Navíc ještě nemáme kompletní výsledek," řekl Knap.A našel hned několik důvodů, proč lidé dopisy nenajdou ve schránkách včas. "Personální otázka je dlouhodobý problém, práce je náročná, platy nízké. Sluší se ale říct, že problémy nejsou ve všech regionech, situace je horší hlavně ve velkých městech," vyjmenoval Knap."
https://tn.nova.cz/clanek/reditel-posty-problemy-mame-roznaska-jednou-tydne-je-extrem.html
Předchozí