Přidat odpověď
myslím, že úplně stejné to není, když májí lidé na lyže 5 tis. udělají to třeba tak, jak popisuješ ty,
ale spíše se více věnují výběru, nepůjdou do prvního (třeba značkového a obecně předraženého obchodu) a nezadají svůj požadavek lyže za 5 tis., ale kouknou po více obchodech (vyberou levnější), kouknou na cenu bazarových lyží, budou se věnovat třeba nabídce lyží od známého v práci za nižší cenu..
když mají lidé hodně peněz tak si (samozřejmě jak kdo) často řeknou, nebudu řešit výběr obchodu, nebudu vůbec koukat po bazarových a nebudu ztrácet čas s lyžemi od známého.. prostě mají na to, aby šetřili svůj čas, jdou do obchodu a nakoupí klidně předražené lyže ale za krátký čas.. protože čas jsou peníze a oni mají na to, aby neutráceli za svůj čas
Předchozí