Spropitné je dobrá věc. Aspoň se snaží trochu, s jeho vidinou. V čr by jinak zvlčila obsluha úplně.
Zrovna dnes v pekárně, pán říká, proč jste mi ten koláč nekrájela na prkénku nebo na tácku, jako to dělají vaše kolegyně? Proč ho válíte po pultě?" Prodavačku čumí a pak nakrkle "A co dál?" Pán už nic, děkuji. Udělal dva kroky a ona na mě (hlasitě): "No jak ten je drzej!!"
Ja neříkala nic, protože mi ta situace hned nedošla, neb jsem byla zamyšlená. Ale kdybych dávala pozor, tak bych prodavačce řekla, že spíše ona je drzá.
Takhle vypadá obsluha v čechách a většině lidí to připadá normální. Zákazník jim poníženě má dát peníze, mít přesně, neplatit kartou a hlavně neotravovat. "Nasle" (už jsou i líní říct celé slovo).