Tak to na mne nějak padlo...
Vím, že při dnešní konkurenci se nezavděčím všem. Ne všichni klienti si vyberou mé služby. To je naprosto v pořádku a chápu to, že jiná agentura nabídla lepší ceny (o lepších službách můžeme diskutovat, ale to klient neví samozřejmě, v první řadě se dívá na cenu).
Ale tak nějak beru aspoň za slušnost od toho klienta poděkovat a napsat, rozhodl jsem se pro jinou agenturu - fajn.
Jenže oni nenapíšou, nezavolají...já je musím dokolečka nahánět. Služby (personál) jsou rezervováni a tím pádem je blokuji pro jinou poptávku v tom samém termínu...to nemluvím o materiálu, který mám blokovaný pro tu zakázku apod.
A pak také čas, který strávím nad tou nabídkou...teď na té poslední celý minulý víkend, kterou si pak nevzali...já vím, riziko povolání
Jen takový povzdech. Zakázek mám i tak dost, rozhodně neumřeme hlady a milých a příjemných klientů mám také dost...jen bych ráda, aby u nás poptávali jen ti, co si pak tu službu vezmou, ať zbytečně s nima neztrácím čas no.