Po dlouhé době oddechové téma.
Nežádoucího na značkovém oblečení není nic. Naopak. Pokud existují a fungují prodejny s kabelkami a oblečením v řádech tisíců až desetitisů, tak to znamená jediné a to, že asi má svoje zákazníky a pokud jich je tolik, aby se obchod uživil, tak je mezi námi asi dost bohatých lidí. Což je pozitivní, přeci, nebo ne?
Ale v mojí sociální bublině nikdo nechodí v oblečení v řádech desetitisíců, všichni nakupují v běžné v konfekci.
A pojmenování jako "značkové" luxusní zboží je taky úsměvné, protože každé zboží, pokud si ho neušiješ sama doma, má svou značku.
CA, HM, New Yorker, Deichman, Baťa, Takko, Orsay a spousta dalších obchodů, to jsou přece taky značky, nebo ne?
A zrovna tyhle obchody typické pro velká obchodní centra dneska snad nikdo nevnímá jako nějakou echt značku. Materiály příšerné, nekvalitní a pokud to není v akci, tak s ohledem na kvalitu je to drahé. Už dávno jsem zjistila, že se dá pořídit hezké a kvalitní oblečení jinde za podobnou cenu nebo i levnější. A jako bonus má člověk něco, co nemá každá druhá a není nutný za to vydat majlant. A vydrží to roky.