Přidat odpověď
PO 2 jsou všechny ty dysporuchy, někdy poruchy pozornosti, ale pořád s intelektem v normě, PO 3 jsou těžší poruchy a většinou spojený i s problémem intelektu, při PO 3 bývá nárok na asistenta
pokud je PO 4 , tak je to už těžký případ, který je na speciální školu, učí se podle jiných pravidel, mají snížený výstupy, změny v obsahu učiva - nemusí ve všem, ale můžou mít, třeba na běžných školách jsou to děti, který nemusí mít druhý cizí jazyk, místo toho mají češtinu třeba, mívají středně těžkou retardaci
PO 5 jsou nevzdělavatelní, prakticky ležící, nemluvící, těžká mentální retardace
PO 1 je jenom to, že má blbý vztah ke škole, z jakýhokoliv důvodu, prostě nedělá
a nebo taky je to hraniční dys, který se ještě nedají úplně poznat, každopádně potřebuje nějakou formu pomoci
ideální by bylo ve školách, běžných, nemít děti s PO 3, protože to jsou ti, kterí nezvládají, strop mají nízko a dál se jenom trápí, propadnutí nemá smysl
na druhou stranu pokud mají PO 3 na nadání, jsou už úplně jinde, škola má problém, aby je nebrzdila, je to o velké volnosti tomu děcku, aby se mohlo učit tak a to, co ho zajímá a jak potřebuje, na nadání je maximální PO 4
IVP se dává k podpůrným opatřením od PO 2 dál, u té PO 2 ještě být nemusí, ale může, od PO 3 je IVP vždycky
Předchozí