Přidat odpověď
Zastat se spoluzaka je jedna vec, v tom jsem svy deti taky podporovala. Ovsem taky jsem je ucila, jakym zpusobem se to dela, kdyz se chce neceho dosahnout - a ucila jsem to cela leta i sve zaky pubertaky. (a v mem textu jsem reagovala na popsanou situaci a pozleze diskuzi…)
Jenze odmitnout jit k tabuli z uvedeneho duvodu (=predpoklad, ze mne stejne serve, tak co bych se namahala) je opet jina vec. A kdyz podobne popsanych situaci v ruznych diskuzich je par, samozrejme z toho vyjde nejaky obrazek cele tridy, ucitelky a zacky - i kdyz to treba vubec neodpovida skutecne situaci.
Svoje deti jsem vychovala k tomu, aby se nebaly zastav, resit, stav "v cele" - ale aby vedely, jak na to. Drzkovanim a revem, se niceho nedokaze. (=a neminim tim, ze to zminene dite takhle reagovalo, protoze o situaci vim jen tady z par popisu).
Předchozí