Přidat odpověď
"možná by bylo dobrý, kdybys pro tu školu nepoužívala název gymnázium"
Konzervo, ja pouzivam nazvy, ktere jsou U NAS oficielni. U nas, jak vysvetluju kousek vedle, existuje pouze jeden system = ten se nzyva GYMNAZIUM, zastresuje veskere studium po zakladni skole a zahrnuje ca 97 - 98% vsech absolventu zakladni skoly (=zbytek nema schopnosti a maji jine moznosti). Zadny stredni skoly neexistujou. A jelikoz to nase gymnazium zahrnuje i pojem, ktery se nazyva gymnazium v CR, tak je to celkem slozity. Maturitou (ktera se rovnez neda porovnat s maturitou ceskou =podminky a uroven pro ruzne obory jsou urceny celostatnim Skolskym uradem pro vsechna gymnazia) konci vsechny obory.
Co si pred tim kdo predstavuje - s tim nic nendelam. On je i ten vzdelavaci system dost jine. Ja treba ted uz rok ucim svedstinu 3 akademiky z Jizni Afriky, kteri jsou zvykli na jiny system a nase skola se jim zda "az moc volna bez nejakych naroku" - no a ted jejich deti (= na Anglicke mezinarodni skole, kde se vyucuje v anglictine, ale uci se tam "svedskym stylem" dle svedskych osnov) , zvykle na skolni disciplinu z J.A., maji ve skole dost problemu. Jejich bajecne vysvedceni z J.A. jaksi neni tak bajecne tady - jsou malo aktivni, malo iniciativni, nedelaji nic samostatne… A maminka se s nimi tolik doma denne uci… Ty naroky jsou proste uplne jine- dite musi hodne "samo", ne jen, na co ucitel ukaze a co vyzaduje.
Předchozí