| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat odpověď

Petro, nechci zvyšovat tvoji nervozitu, ale píšeš, že jsi se ptala a ona odpověděla, že primář říkal, že kolonoskopie není potřeba......s kým jsi mluvila? S lékařkou nebo sestrou?
Sestra žádné argumenty ani tvoje reakce lékaři předávat nebude. Možná něco zapíše, ale spíš ne. Jak už jsem psala, když jsem chtěla mluvit s lékařem, musela jsem si to dlouho domlouvat připomínat se a odchytávat, ale byla jsem tam s dcerou celý den. A ano, ten pobyt tam patří k mým nejhorším zážitkům, které jen prohloubily moje trauma z úrazu dcery. Je to strašný, jak někde to jde, personál je milý a vše v klidu a jinde se lidi cítí jak obtížný hmyz. Je vidět, jak moc záleží na vedení oddělení.
Uvědom si, že máte svoji důstojnost, nenechejte po sobě šlapat nějakou rádoby autoritou (doktorka nutící pít drink na ex). To je opravdu na stížnost. Chápu, že ne každý na to má koule.
Nechápu, proč tu kolonoskopii nechtějí udělat, když už bude v narkóze. Nabídla bych snad opravdu peníze, ať to má holka za sebou.
Ten ochotný lékař, co ti psal, že dceru přijme, je ten primář?

Předchozí 

Tip: Chcete uveřejnit zajímavou informaci také na hlavní straně Rodina.cz?
Autor příspěvku: Registrovaný
Do této diskuze mohou přispívat pouze registrovaní uživatelé.
Název:

Text:

Pokud nejste robot, odpovězte na otázku: 6+0= 
:-) ~:-D ~;) ~;(( ~:( ~k~ ~j~ ~f~ ~g~ ~Rv ~R^ ~s~ :-© ~l~ ~m~ ~n~ ~o~ ~p~ ~q~ ~2~ ~t~ ~v~ ~w~ ~x~ ~y~ ~z~ ~a~ ~b~ ~c~ ~d~ ~e~ ~h~ ~3~ ~4~ ~5~ ~6~ ~7~ ~8~ 
Pravidla diskuzí:
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.

Přečtěte si pečlivě úplná pravidla diskuzí.

Zajímavé akce

Vložte akci

Další akce nalezte zde

Zajímavé recepty

Vložte recept

Další recepty nalezte zde