Přidat odpověď
a bohužel, bez finanční podpory to nejde, učitelé neví, jak učit všechny, potřebují se to od někoho dozvědět a školení zadarmo taky nejsou, i ti školitelé musí z něčeho žít, naše školství je dlouhodobě neuvěřitelně podfinancovaný, dokud se to nezmění, nezmění se školství, nezmění se učitelé, nezmění se výuka, nebude možná podpora bez přímých nákladů - intervenční hodiny jsou placený, jsou zbytečný, teda byly by zbytečný, kdyby učitelé věděli, jak pracovat s rozdílnýma dětma, jedno školení pro učitele, kde by se to naučil, by stálo míň, než kolik stojí intervenční hodiny pro jedno děcko na rok, a tak by se dalo pokračovat dál. Pro máme PPP, kde zjistí, že má děcko pomalejší nebo rychlejší vývoj a doporučí škole, aby s tím podle toho pracovali? to k ničemu není, dokud učitelé neví, jak konkrétně s tím děckem mají pracovat, jenže na škole se to neučili, školení nemají, doporučení ppp je jim tím pádem často úplně k ničemu. Nebylo by lepší dát finance do škol, na kurzy pro učitele a zrušit poradny? nebo je fakt omezit na nutný případy extrémních dětí?
ale to všechno stojí peníze, ty peníze jsou investice do budoucnosti celýho státu, jen to TEĎ není vidět a spousta lidí nevidí dál než do druhýho dne a za dveře svýho bytu.
Předchozí