Vážný, moc děkuji za zkušenost... určitě důležité. Můžete mi ještě napsat, jaký byl v tom Vašem případě personál? Empatický? Jedná se mi hlavně o to, aby v důsledku například nedostatečného počtu sester to nebylo moc zredukováno na minimalizaci obslužnosti... například za situace, kdy klient s pomocí je schopen se ještě dostat na gramofon, tak že ho převedou na pleny, aby nemuseli hned běžet, když zazvoní... nebo podobné případy, které spíše než s vybavením souvisí s ochotou a empatií (a samozřejmě také kapacitou) personálu.
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.