Přidat odpověď
Ono by se to muselo udělat opačně. Posílit spoje a výrazně zlevnit jízdné. Pak by lidi jezdili i busem. Třeba kdyby jel bus každou hodinu a měl na střídačku různé zastávky- třeba v sudou hodinu by zajížděl k supermarketu, v lichou měl jen pár zastávek, třeba na vesnici by zastavoval jen na jedné a netrvala by cesta 40 min, ale 25 (věřím, že by bylo dost lidí, co by se na tu zastávku dostavili i z odlehlejšího konce vesnice, protože jet třeba v létě 40 min. narvaným busem je pěkný hnus). Pak by se začali přepravovat víc busem. Hromadné přesuny do zaměstnání autem nastaly, když cena jízdného za 2 lidi začala být dražší než benzín na stejnou cestu. Tím pádem ubylo cestujících, zrušily se spoje a než čekat 2 hodiny na bus, většina lidí začala jezdit autem. Busem jezdí děcka do školy, důchodci a pár výjimek, které buď nemají jinou možnost nebo jim zrovna náhodou vyhovuje čas těch pár spojů
Předchozí