Přidat odpověď
My mame jiny system. Muj nazor je, ze je dobre, ze nikdo neopakuje rocnik. Z ruznych duvodu.
Za cela leta, co ja jsem pracovala ve skole, opakovat rocnik neexistuje. Ten "cas" dostane jinym zpusobem (=latku napr. probira v mensi skupine se spec.pedagogem =tim padem nemusi prochazet vsemi ostatnimi predmety, ktere zak zvladl.
Za cela leta jsem doporucila rodicum 2 zaku, kteri prisli v 8. tride, aby zak devitku opakoval. Bylo to z jazykovych duvodu. Pro svedske deti je extra prvni rok na gymnaziu (pro cizi taky, ale tu svedstinu kolem sebe nemaji tak casto, jako na zakladce - slozitejsi to popsat tady)
Na gymnaziu to funguje jinak. Na zakladni skole ma vetsi moznost se ucit jazyk pomalejsim zpusobem/zucastnit se predmetu a slyset jazyk kolem sebe, a eventuelne mit ucitele se stejnym jazykem, ktery pomaha s jinymi predmety (=slovni zasobu, kterou potrebuje pro vsechny predmety).
Předchozí